Uporabo spletne strani www.eurokor.si štejemo kot soglasje obiskovalca, da se strinja s temi splošnimi pogoji uporabe:

Identifikacija prodajalca

skladno z določbo 43a. člena Zakona o sodnem registru:

Podatki o podjetju, ki skrbi za delovanje, upravljanje in izvajanje spletne strani www.eurokor.si:

Podatki o podjetju:

Naziv: TOGG 21, SPLETNA TRGOVINA, D.O.O.
Naslov: DOBOJSKA ULICA 22 A, 3000 CELJE
Status: Pravna oseba
DDV ID: SI80931448
Matična številka: 8828482000
Datum registracije za DDV: 23.04.2021
Šifra dejavnosti: 47.990 (Druga trgovina na drobno zunaj prodajaln, stojnic in tržnic)
Urad DURS: FU Celje


Aktivni transakcijski računi:

Št. računa   Banka Odprt
60000-0001019541   Hranilnica LON 03.02.2021

 

Naši kontaktni podatki:

Elektronski naslov

Telefonska številka

info[at]eurokor.si

070 697 741 (Gregor Korošec)

 

Splošni pogoji poslovanja

Za lažjo razumljivost delovanja spletne trgovine www.eurokor.si, vam v nadaljnjem besedilu podajamo splošne pogoje poslovanja.

Uporabnik je fizična oseba, ki uporablja sistem spletne trgovine. V spletno trgovino se lahko uporabnik prijavi samo kot fizična oseba. V kolikor želite z nami poslovati kot pravna oseba nas kontaktirajte na info@eurokor.si. Fizična oseba je izključno tisti registrirani uporabnik, ki pridobiva ali uporablja blago za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Za kupce, ki so fizične osebe po tem odstavku, veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

PRIJAVA

Ob registraciji v spletno trgovino obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo, ki ga izbere sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po potrditvi obiskovalec postane uporabnik z uporabniškim imenom in geslom, s katerima lahko ob vsakem obisku spletne trgovine dostopa tudi do svojega računa oziroma pridobi pravico do nakupa. Pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika, ter poslovni odnos med upraviteljem in uporabnikom.

CENE IN VELJAVNOST PONUDBE

Vse cene so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV), razen če ni to drugače zapisano. Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Napake so možne in zanje ne prevzemamo nikakršne odgovornosti, razen za napake na izdelku. V kolikor je cena izdelka, ki ste ga naročili, napačna, vas bomo o tem obvestili in vam ponudili možnost, da izdelek kupite po pravilni ceni, ki vam jo bomo tudi navedli. Izdelka ne bomo prodali po ceni, ki bi bila škodljiva za podjetje, v kolikor je bil kupec o nastali napaki pravočasno obveščen. Pridružujemo si pravico, da napako popravimo v roku treh delovnih dni od dne, ko je bilo naročilo oddano. Pridružujemo si pravico do spremembe tehničnih opisov in konfiguracij brez predhodnega obvestila. Slike izdelkov so simbolične, ne predstavljajo dejanskega stanja in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

NAROČANJE

Na internetni strani www.eurokor.si so navedeni glavni podatki o izdelkih in za boljšo predstavljivost tudi fotografije produktov. Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Kupec lahko odda naročilo po elektronski pošti, preko telefona ali preko spletne trgovine.

Za nakupovanje preko spleta lahko obiskovalec spletne strani najprej opravi registracijski postopek v spletni trgovini www.eurokor.si. Z registracijo pridobi uporabniško ime ter geslo, s katerima ob vsakem obisku spletne trgovine dostopa do svojega računa (profila). Registracija je pogoj za oddajo naročila. Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena, ko prodajalec prejme strankino naročilo, kupec pa prejme povratno elektronsko sporočilo o potrditvi naročila. V primeru nedobavljivosti blaga, prodajalec kupca obvesti v najkrajšem možnem času.

ODPREMA

Izdelke, naročene v spletni trgovini, dostavljajo naši pogodbeni partnerji DPD, GLS in Pošta Slovenije. Dostava blaga je omejena na ozemlje države Slovenije. Dostava se izvrši na naslov, ki ste ga navedli ob naročilu. Dostava se vrši predvsem v dopoldanskem času, zato je priporočljivo, da navedete naslov za dostavo, kjer boste dosegljivi v dopoldanskih urah in tudi mobilno telefonsko številko. Paket vam lahko dostavijo tudi na vaše delovno mesto. V kolikor dostava ni bila uspešna oziroma ste bili v času dostave odsotni, vam dostavna služba pusti obvestilo, vi pa jih lahko pozneje pokličete in se sami dogovorite za prevzem ali naknadno dostavo.

Stroškov dostave vam pri vrnitvi ali menjavi izdelkov žal ne moremo povrniti.
Izdelke iz naše ponudbe najpogosteje dostavljamo preko pogodbenih partnerjev GLS in DPD. Omenjeni dostavni službi uporabljata storitev sledenja paketa. Priporočljivo je, da ob naročilu navedete telefonsko številko, na kateri ste vedno dosegljivi, saj vas bodo zaradi lažjega prevzema predhodno tudi poklicali.

STROŠKI DOSTAVE

Za nakupe do 49,99 EUR znašajo stroški dostave 5,00 EUR (velja za vse dostavne službe), za nakupe nad 50,00 EUR pa je pakiranje in odpošiljanje naročenih izdelkov brezplačno.

PLAČILO

Naročeno blago lahko kupec plača:

a ) po povzetju, za nakupe do 150 €.

Znesek naročenega blaga poravnate dostavnemu kurirju ob dostavi.

Stroškov dostave vam pri vrnitvi ali menjavi izdelkov žal ne moremo povrniti.

b) po predračunu

V kolikor ste se odločili za plačilo po predračunu ali znesek vašega nakupa presega 150€, vam bomo v najkrajšem času poslali predračun z vsemi podatki. Takoj, ko bomo prejeli nakazilo na naš transakcijski račun, bomo vaše naročilo realizirali. Šteje se, da je naročilo dokončno potrjeno, ko je kupnina po predračunu plačana. Od tega trenutka dalje teče rok za dostavo.

Stroškov dostave vam pri vrnitvi ali menjavi izdelkov žal ne moremo povrniti.

c) osebno ob prevzemu naročenega blaga

d) s kreditno kartico

e) preko plačilnega sistema Paypal

DOBAVNI ROK

Za dobavo izdelkov iz zaloge večinoma potrebujemo 2-4 delovne dni, v kolikor izdelek ni na zalogi, vas o tem predhodno obvestimo, dobavni rok pa v tem primeru znaša od 7-10 delovnih dni.

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA IN VRAČILA BLAGA

Kupcu pripada pravica, da v petnajstih (15) dneh po prevzemu vrne kupljeno blago brez kakršnekoli odškodnine. Kupec je dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. O nameravanem vračilu nas mora kupec najkasneje v 15-ih dneh od prejetja blaga obvestiti po pošti na Togg 21, spletna trgovina, d.o.o., Dobojska ulica 22 a, 3000 Celje, ali po elektronski pošti na naslov info@eurokor.si, blago pa nepoškodovano vrniti v 15 dneh po poslanem obvestilu o odstopu.


Vrnitev prejetega blaga v 15-ih dneh po prejetju brez predhodnega pisnega obvestila se prav tako šteje za odstop od nakupa. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Priložena mora biti kopija računa. Ponudnik vrne celotno kupnino najkasneje v roku 15-ih dni od prejetja vrnjenega blaga.

REKLAMACIJE IN VRAČILO NAROČENEGA BLAGA

Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, napačne količine ali pa izdelek kakorkoli odstopa od kupčevega naročila.

Kupec lahko blago reklamira v 14. dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel, njegovo popravilo ali vračilo kupnine.

Prodajalec ne odgovarja za skrite napake izdelka in ne odgovarja za nastalo škodo, zaradi nepravilnega vzdrževanja.

Kupec lahko blago v reklamacijo vrne osebno ali pa ga na stroške prodajalca in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti. Blago mora biti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, z originalno embalažo in računom. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

V primeru upravičene reklamacije ima kupec možnost, da izdelek zamenja za enakega ali podobnega, da ga zamenja za karkoli drugega ali da mu prodajalec izplača kupnino brez stroškov poštnine in mu jo nakaže na njegov bančni račun.

V primeru neupravičene reklamacije, prodajalec kupcu vrne izdelek in mu zaračuna stroške vračila.

GARANCIJE

Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije.

PRITOŽBE

Ker spoštujemo veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov, imamo učinkovit sistem obravnavanja pritožb. V primeru težav se lahko na nas obrnete preko telefonske številke 070 697 741 ali preko elektronske pošte info@eurokor.si.

Po prejemu pritožbe vas bomo najkasneje v petih delovnih dneh obvestili kako dolgo jo bomo obravnavali in vas vseskozi obveščali o poteku postopka. Zavezujemo se tudi, da si bomo prizadevali po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

 

AVTORSKE PRAVICE

Spletna trgovina in vsi podatki, opisi izdelkov, programska koda, tehnologije, slike izdelkov in grafika ter ostali ne-našteti elementi prikazani v spletni trgovini so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.

Sklenitev pogodbe

Skladno z zakonodajo je formalno sklenjena pogodba, ko se potrošnik strinja s splošnimi pogoji prodaje in mu prodajalec po naročilu pošlje potrditev prejema naročila. Svojo obveznost iz prodajne pogodbe mora prodajalec izpolniti najkasneje v 30 dneh od sklenitve pogodbe, če se ni sam zavezal storitve opraviti prej.

Izvensodno reševanje sporov

Zakon o izvensodnem reševanju potrošniških sporov od spletnih trgovcev oziroma ponudnikov storitev dobavljenih preko spleta, zahteva, da imamo na svoji spletni strani objavljeno elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).

Povezava na spletno platformo se nahaja tukaj: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL.